مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-22پزشكي

نظام سلامت پیگیر اجرای «فوق العاده خاص و تعرفه گذاری» پرستاران است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پیگیری های نظام سلامت جهت اجرای کامل «فوق العاده خاص و تعرفه گذاری» پرستاران خبر داد و گفت: این مطالبه پرستاران به صورت ملی در حال پیگیری است و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود.

- نظام سلامت پیگیر اجرای فوق العاده خاص و تعرفه گذاری پرستاران است ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پیگیری های نظام سلامت جهت اجرای کامل فوق العاده خاص و تعرفه گذاری پرستاران خبر داد و گفت: این مطالبه پرستاران به صورت ملی در حال پیگیری است و امیدواریم تا سال آینده اجرایی شود.

دکتر محمدتقی آشوبی امروز، اول آذرماه در آیین تجلیل از پرستاران گیلان که در سالن همایش های شهدای فراجا رشت برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای پرستار استان که در دوران کرونا در عرصه خدمت به مردم جان خود را فدا کرده بودند، گرامی داشت.

وی با اشاره به رشادت ها و سلحشوری های پرستاران در دوران کرونا، افزود: گیلان، پنج شهید پرستار در عرصه خدمت به مردم تقدیم کرده که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای سلامت مردم و جامعه کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پرستاران همیشه مورد توجه و عنایت خداوند عزوجل و همچنین جامعه هستند، گفت: بدون حضور سپیدپوشان نظام سلامت، ارائه خدمات درمانی در سطوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام سلامت پیگیر اجرای «فوق العاده خاص و تعرفه گذاری» پرستاران است

نظام سلامت پیگیر اجرای «فوق العاده خاص و تعرفه گذاری» پرستاران است